Odlično odrađeno! Išao sam dva puta od Čelareva do Novog Sada (krenuvši iz B. Palanke gde na zalost još nije urađeno ništa da se spoje BP i Čelarevo, samim tim sam u opasnosti od drugih motornih vozila)
Staza odlična, put kroz prirodu i čisto uživanje doduše kod Kamenjara već mora da se obrati veća pažnja jer ima dosta motornih vozila.. i samo bih one rampe postavio tako da motorna vozila be mogu da prolaze, uništiće nam stazu brzo... Rampe su stalno otvorene i to mi se ne sviđa... Nadam se da će uskoro biti odrađen deo Čelarevo - Bačka Palanka, pa na dalje prema Karađorđevu i Mladenovu :)
Nisam ni ja struka, ali prilično sam siguran da je visina nasipa na tom mestu tolika da nije bilo potrebe za postavljanje dodatnih džakova od kako je izgrađen. A i ako je potreban pristup vozilima za održavanje, postave se prepreke pod ključem i problem je rešen. Uostalom, bilo bi i manje potrebe za održavanjem da se po njemu ne voze automobili.
Ne mozete iskljuciti automobilski saobracaj ficki cunjevima ili bilo cim jer je to primarno nasip za odbranu od poplave i taj put sluzi za distribuciju gradje za odrzavanje nasipa a posebno dzakova sa peskom kada kada je vodostaj visok ili se proglasi opasnost od poplave
Sve je ovo lepo ali bi po meni trebalo zabraniti motornim vozilima da idu nasipom u produžetku Heroja Pinkija prema Kamenjaru.Za put do Kamenjara i dolinu lopova kako je u narodu nazvana bi trebalo koristiti puteve u unutrašnjosti Telepa i Adica a na nasipu bi trebalo zabraniti saobraćaj za motorna vozila.To bi bila prava stvar.Takođe spojiti nasip kod Šodroša kod Brodogradilišta direktno sa kejom.Znači kroz mornaricu i brodogradilište naparaviti biciklističku stazu koja bi spojila kej sa nasipom na Telepu.Ako to zemljište već nije kupljeno od tajkuna.
Provozao sam rutu kroz Kamenjar tridesetak puta, izbegavam da idem kasno po mraku, i mogu reći da su kolege vozači vrlo pažljivi i uviđavni. Naiđe ponekad neki "entuzijasta" koji voli po gasu, ali prosek je više nego zadovoljavajući. Što se četvoronožnih entuzijasta tiče nemam loših iskustava za sada.
Kad su sređivali pistu pored doline lopova gde normalan svet plati kaznu ako vozi 55 kmh a stanovnici leve strane ne plaćaju ni kad voze 100kmh onda su radnici na terenu rekli da odmah nastavljaju sa biciklističkom stazom pored kolovoza. Koliko vidim nema ništa od toga. Verovatno nestalo para!
Nego, nastvak Heroja Pinkija je obnovljen...I SUŽEN! Nije stvar da li će se desiti da neko izgine, nego KADA!
Novi kolovoz je takav da je to deonica gde se vozi brzo...70-80kmh...a jedva da ima mesta da se mimoiđu dva automobila... jer značajno JE SUŽEN KOLOVOZ posle rekonstrukcije!
Stvarno bi mornarica mogla da preda svoj deo nasipa građanima i da se spoji kej sa nasipom kod šodroša. Ne razumem ni taj deo kod Kamenjara koji je dat za motorna vozila. Svaki prilaz Kamenjaru bi mogao da se uradi preko lokalnih puteva sa Telepa i Adica. Da ne kažem da tamo na Kamenjaru 99% toga treba da se sruši. To je počelo kao male drvene kućice na šipovima za pecaroše, a sad ima zgrada, vila, restorana i ko zna čega još, a sve u delu koje služi za odbranu od poplava. Podižu nivo Dunava koji kad naraste vrši pritisak na nasip. Isto kao i u BG-u gde Toma Diploma sa sinovima ima kuće, samo je ovde još veća masa ljudi. Da ne kažem da su gotovo "ukrali" obalu od svih građana.
U svakom slučaju, išao sam novom stazom i juče i prekjuče bajsom i stvarno je uživancija. Primetio sam da nema bankina, ali mislim da ako budu išli samo bicikli, neće biti problema. Takođe iako ja nemam frku, pa čak i volim da se trkam sa psima koji vijaju bicikliste, ni jedan pas nije krenuo za mnom.
Odlično zaista...Još da se rešimo onog Karina koji je zauzeo veliki deo dolme i nagomilao brdo zemlje da oteža prolaz. Naravno treba zabraniti i voznju automobilima po stazi...
Radujem se svakoj biciklistickoj stazi, jer je voznja bicikla jako zdrava. Imala sam pre desetak godina cast da u Cerevicu vidim dve gospodje, ispostavice se, Francuskinje u pedesetim godinama koje, su, putujuci na Crno more, a sremskom stranom, projezdile kroz Cerevic. Zdrave, mrsave, preplanule, sa bisagama punih najneophodnijih stvari, potrebnih za tako dug put velosipedom. Bila sam tako ponosna na nas kiceni Srem, zamisljajuci i gledajuci njihovim ocima, put koji ce ih kroz nasu divnu zemlju odvesti do Crnog mora. Zato zelim da pitam kada ce se i kroz Srem napraviti biciklisticka staza, jer, eto, mnogi idu i desnom stranom Dunava. Pa da od Nestina, preko Beocina, kroz raspevani Srem, stignu do Beograda, pa pored Smedereva i do nase istocne granice. Narod u Evropi, a i mnogi, mnogi mladi u Srbiji rado voze bicikle, pa da to reklamiramo i zaradjujemo od biciklistickog turizma. Tu su carde, tu su vinogradi, tu su vinarije, manastiri, ima sta da se pokaze.
Bravo za ovu inicijativnu … u narednom periodu ako planiraju da spoje liman sa Futogom i Begečem Spojiti kamenjar i Šekspirovu rešiti mornaricu i kasarnu ….
Pre par nedelja sam se provozao tuda. Super ruta ako zanemarimo deo kod Kamenjara gde baš i nije bezbedno zbog motornih vozila. To da se reši i deo kod mornarice. I naravno prelazak biciklom preko mostova
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Završena biciklistička staza Begeč-Futog, nastavlja se prema Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.05.2019.
•16:26 > 16:26
Komentari 25
Palančanin
Staza odlična, put kroz prirodu i čisto uživanje doduše kod Kamenjara već mora da se obrati veća pažnja jer ima dosta motornih vozila.. i samo bih one rampe postavio tako da motorna vozila be mogu da prolaze, uništiće nam stazu brzo... Rampe su stalno otvorene i to mi se ne sviđa... Nadam se da će uskoro biti odrađen deo Čelarevo - Bačka Palanka, pa na dalje prema Karađorđevu i Mladenovu :)
Vlada
Nisam ni ja struka, ali prilično sam siguran da je visina nasipa na tom mestu tolika da nije bilo potrebe za postavljanje dodatnih džakova od kako je izgrađen. A i ako je potreban pristup vozilima za održavanje, postave se prepreke pod ključem i problem je rešen. Uostalom, bilo bi i manje potrebe za održavanjem da se po njemu ne voze automobili.
Nisam struka
Vlada
Pa nije moglo, jer vi sa automobilima nema šta tu da tražite.
Lazo
Đura
Gibo
Cole
dnevna staza
Yoda
Boki
Nego, nastvak Heroja Pinkija je obnovljen...I SUŽEN! Nije stvar da li će se desiti da neko izgine, nego KADA!
Novi kolovoz je takav da je to deonica gde se vozi brzo...70-80kmh...a jedva da ima mesta da se mimoiđu dva automobila... jer značajno JE SUŽEN KOLOVOZ posle rekonstrukcije!
Svinjarija!
Luk
U svakom slučaju, išao sam novom stazom i juče i prekjuče bajsom i stvarno je uživancija. Primetio sam da nema bankina, ali mislim da ako budu išli samo bicikli, neće biti problema. Takođe iako ja nemam frku, pa čak i volim da se trkam sa psima koji vijaju bicikliste, ni jedan pas nije krenuo za mnom.
Van Halen
IZNOGUD
Srđan
Banda
SREMICA
/
malo je cudan ovaj put za temisvar
Marija
lala
točak
комша
Нађи ми један једини пут ван града да има банкине, ја ти купим бајс.
30ka
leva kurbla
Pojela maca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H